הצלחות עדכניות





רשלנות רפואית

חזרה >
 משפחתו של אדם שנפטר במהלך ניתוח תובעת 4 מיליון שקל מהמנתח

טוענים כי המנתח - פרופ' אדוארד שיפרין מביה"ח אסותא - ניתח את המנוח מבלי שנעשו קודם לכן כל הבדיקות שהומלצו ע"י המחלקה

יצחק דנון 13/11/2005

פסקי דין המאוזכרים בכתבה זו:

ת.א 2438/05)

אלמנתו של משה מלכי ושני ילדיו הגישו תביעת פיצויים בגין נזקי גוף עקב רשלנות רפואית נגד פרופ' אדוארד שיפרין מבית-החולים אסותא בת"א. שיפרין, היה במועד הרלוונטי מנהל המחלקה לכירורגיית כלי דם באיכילוב. המנוח היה בעל תואר ראשון בכלכלה ועבד בבנק הפועלים בתפקיד כלכלן ומנהל מדור.

על-פי כתב התביעה, התלונן המנוח על צרבת, כאבים ובחילות ועבר בדיקות שונות לבירור תלונותיו. הבירור האחרון היה ביולי 1999 במחלקה בראשה עמד שיפרין. שיפרין הזמין את המנוח לניתוח פרטי בבית החולים אסותא. הניתוח בוצע בסוף ספטמבר 1999 ולאחר 11 שעות ניתוח נפטר המנוח בהיותו בן 35.
התובעים טוענים, באמצעות עו"ד עידו אמגור, כי מותו של המנוח נגרם באשמתו של הנתבע, בכך שניתח את המנוח בניגוד להמלצת המחלקה, בראשה עמד, להשלים את סדרת הבדיקות, ומבלי שנעשו כל הבדיקות שהומלצו על-ידי המחלקה. כמו כן, הוא ניתח את המנוח מבלי שהוכח קשר בין תלונותיו לבין הסיבה שבעטייה נותח, מבלי שהייתה כל ראייה לפגיעה תפקודית או קלינית, ומבלי שנבדקו כראוי כל האפשרויות האחרות לתלונותיו של המנוח.

התובעים מעריכים את נזקיהם המיוחדים ב-4 מיליון שקל, ומבקשים מבית המשפט לקבוע את הפיצויים המגיעים להם בגין הנזקים הכלליים המתבטאים בהפסד תלות בהשתכרות המנוח בעתיד ובהפסד שירותי בעל ואב בעתיד.
טרם הוגש כתב הגנה. (ת.א 2438/05).

מדור:
דין וחשבון

נושאים קשורים לכתבה זו:




חזרה >